Belépési adatok

*
*
*
*

 

*
*

« Vissza a főoldalra

2012-03-19

Változások a Tigáz személyes ügyfélszolgálatánál

A Tigáz Zrt. folyamatosan nyomon követi ügyfelei igényeinek változását a személyes, telefonos és elektronikus ügyfél kiszolgálási területeken egyaránt. A forgalmi adatok egyértelműen azt mutatják, hogy az ügyintézés folyamatosan átterelődik a telefonos és elektronikus lehetőségekre, melyek kényelmi szempontok alapján egyre népszerűbbek a felhasználók körében.

A Tigáz Zrt. folyamatosan nyomon követi ügyfelei igényeinek változását a személyes, telefonos és elektronikus ügyfél kiszolgálási területeken egyaránt. A forgalmi adatok egyértelműen azt mutatják, hogy az ügyintézés folyamatosan átterelődik a telefonos és elektronikus lehetőségekre, melyek kényelmi szempontok alapján egyre népszerűbbek a felhasználók körében.

Ami nem meglepő, hiszen a telefonos lefedettség, internetes elérés ma már szinte minden felhasználó számára elérhető, költség szempontjából pedig kedvezőbb a személyes (utazással, idővel) járó ügyintézésnél. A Tigáz Zrt. korszerű online kiszolgálást biztosít, emellett felkészült munkatársak segítik a telefonos ügyintézést.
 
Mindezek és a vonatkozó törvényi szabályozás lehetőségeinek figyelembevételével a Tigáz Zrt. a mátészalkai, ceglédi, gyöngyösi és szerencsi ügyfélszolgálati irodáit 2012. április 1-től fiókirodaként üzemelteti tovább az alábbi nyitvatartási időkkel. Amelyek kialakításánál figyelembe vette a Táraság, hogy az ügyfelek az eddigiekben mely időszakokat és napokat részesítették előnyben.
 
Az új fiókiroda nyitva tartási időpontjai:
Hétfő: zárva,
Kedd: 8:00-14:00–ig,
Szerda: 8:00-18:00–ig,
Csütörtök: 8:00-14:00–ig,
Péntek: zárva
 
A megváltozott felhasználói ügyintézési preferenciákhoz igazodva a Tigáz Zrt. 2012. április 1-től nem üzemelteti tovább fiókirodáit Nyírbátorban, Fehérgyarmaton, Berettyóújfa-luban, Vásárosnaményben, Füzesabonyban, Törökszentmiklóson, Tiszaújvárosban, Karcagon, Kunszentmártonban, Tiszafüreden, Mezőtúron, Balassagyarmaton, Ve-resegyházán, Gyálon, Nagykállón, Hajdúhadházon, Dabason, Aszódon, Hevesen, Tiszavasváriban és Ibrányban. Ezekben az ügyfélszolgálati irodákban 2012. április 1-től személyes ügyintézésre nem lesz mód, de a Tigáz Zrt. minden egyéb ügyfélszolgálati elérhe-tőségein továbbra is változatlanul áll ügyfelei rendelkezésére.
 
E változások mellett a Társaság folyamatosan fejleszti elektronikus és telefonos, valamint háttérirodai (nem személyes ügyfélkiszolgálás, hanem az ügyeket feldolgozó) kapacitásait.
 
A Tigáz Zrt. ügyfélszolgálati elérhetőségei:
honlap és online ügyfélszolgálat: www.tigaz.hu
levelezési cím: Tigáz Zrt., 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 102.
 
telefon: 06 (80) 333-338 (mérőállás közlése)
06 (40) 333-338 (általános ügyintézés)
fax: 06 (42) 597-531
 
Tigáz Zrt.
 
 

További információ kérhető

További információk kérhetők Száraz Gábortól a Tigáz Zrt. szóvivőjétől.

 

Háttér információk

  • Változások a Tigáz személyes ügyfélszolgálatánál.docx Letöltés

Galéria