Belépési adatok

*
*
*
*

 

*
*

« Vissza a főoldalra

2014-01-17

Ügyfélszolgálati alkalmazás a Tigáztól

A fogyasztók számára könnyebb ügyintézés támogatására a Tigáz Zrt. elkészítette a Tigáz alkalmazást, mellyel mind az általános ügyintézés, mind pedig az aktuális feladatok egyszerűen végrehajthatók. Az okoseszközökre fejlesztett applikációt Android és iOS rendszerekre ingyenesen lehet letölteni a Google Play és AppStore áruházakból.

A mérőállás bediktálását, a számlák kezelését, valamint a könnyebb ügyintézést támogató okostelefon-alkalmazást készített a Tigáz. A fejlesztés célja a kényelmi szolgáltatás kialakítása, valamint a folyamatos tájékoztatás erősítése. A Tigáz alkalmazás használatához online regisztráció szükséges, amely a www.tigaz.hu oldalon kívül az új program segítségével is elvégezhető. A bejelentkezést követően a felhasználók nemcsak aktuális folyószámlájukat és mérőállásukat tekinthetik meg, de segítséget kapnak a legközelebbi ügyfélszolgálati iroda megtalálásához és számlájuk értelmezéséhez is. Ügyintézéshez visszahívást kérhetnek a vállalat ügyfélszolgálati munkatársától, és személyre szabhatják, hogy a Tigáz szolgáltatásainak igénybevétele esetén milyen értesítést, emlékeztetőt kérnek. Ez utóbbi funkció beállításánál az alábbi lehetőségek közül választhatnak:

-      emlékeztetés a diktálási időszak kezdetéről

-      értesítés új fizetendő számláról

-      figyelmeztetés késedelmes fizetésről

A Tigáz alkalmazás ingyenesen letölthető Android operációs rendszerre a Google Play, iOS rendszerre pedig az AppStore áruházból.

További információ kérhető

Száraz Gábor, szóvivő, E-mail: szaraz.gabor@tigaz.hu, Tel.: +36/30/471-2672

 

A sajtóközlemény letölthető formában (.doc)

  • Sajtokozlemeny_Ugyfelszolgalati_alkalmazas_a_Tigaztol_140117.docx Letöltés