Belépési adatok

*
*
*
*

 

*
*

« Vissza a főoldalra

2012-12-04

Naponta 800-1 000 ügyfél kíván csatlakozni a Tigáz hűségprogramjához

A Tigáz 2012 tavaszán indította útjára hűségprogramját. A legnagyobb hazai vezetékes gázszolgáltató kezdeményezésére az Eni Hungária Zrt., az Unicredit Bank, valamint a Vodafone és egyéb cégek összefogása után ma már közel kétszázötven elfogadóhelyen élhetnek a kedvezményes vásárlás lehetőségével a szolgáltató ügyfelei. Közülük eddig csaknem 40 000-en igényelték a hűségkártyát.

A formabontó szolgáltatói kezdeményezés igen sikeres, a kártyával már rendelkező, a kártyájukat vásárlásra használó Tigáz ügyfelek száma ma már közel 25 000. A Tigáz hűségprogramja olyan csoportos ügyfél jutalmazási rendszer, amelyhez kártyaigénylés útján díjmentesen csatlakozhatnak azok a felhasználók, akik legalább 1 éve, megszakítás nélkül a Tigáz ügyfelei és a kártyaigénylést megelőző 12 hónapban egyszer sem volt számlatartozásuk a gázszolgáltatójuk felé. A programban részt vevők a szolgáltatók és kereskedők által nyújtott azonnali kedvezményekhez jutnak. A csaknem 250 elfogadóhelyi partner közreműködésével a Tigáz hűséges fogyasztói az engedményekkel a háztartási kiadásokat jelentősen csökkenthetik, évente akár egyhavi gázszámla költségét megtakarítva.

A hűséges ügyfelek postai úton, telefonon keresztül vagy a program dedikált honlapján kialakított online felületen jelezhetik kártyaigényüket. A Vállalat büszke arra, hogy mára naponta 800-1 000 ügyfél regisztrál csatlakozási szándékkal, folyamatosan bővítve ezzel a majd 40 ezer fős igénylői, és a 25 000 fős kártyabirtokosi kört.

A hűségkártya a kézhezvételtől számítva azonnal használható a 2 éves érvényességi időn belül, ha ez idő alatt a tulajdonos folyamatosan megfelel a kártyaigénylési feltételeknek. A kártya használatának – ugyanúgy, mint az igénylésnek – nincs költsége.

A Tigáz arra törekszik, hogy olyan termékeket kínáló, illetve szolgáltatásokat nyújtó elfogadóhelyeket kapcsoljon be a programjába, amelyeket a kártyabirtokosok a mindennapjaik során gyakran használnak, továbbá országszerte elérhetők. Az ügyfelek jelenleg 27 különböző kategóriába sorolt, többek között üzemanyag tankolás, bank, mobiltelefon, épületgépészet, élelmiszer, autó-motor-kerékpár, hotel, sport, szabadidő, szórakozás, egészségügy, optika, játék, virág és bútor kedvezmény közül választhatnak.  A felhasználók jellemzően 5-20 százalékos engedménnyel is elérhetik a kedvezményprogramba bevont árukat és szolgáltatásokat, ami éves szinten jelenleg akár 18-20 000 Ft összegű megtakarítást jelenthet a számukra.

A Tigáz Hűségprogrammal kapcsolatos további részletes információkat a www.kedvezmeny.tigaz.hu weboldalon találhat.
 

A sajtóközlemény letölthető formában (.doc)

  • Sajtokozlemeny_Tigaz_Husegprogram20121204.docx Letöltés