Belépési adatok

*
*
*
*

 

*
*

« Vissza a főoldalra

2014-07-02

Most már a Tigázon keresztül is megóvhatja otthonát

Magyarországon a lakosság 15%-a rendelkezik lakás asszisztencia biztosítással. Az otthoni vészhelyzetek megelőzése esetenként egészségünk és testi épségünk megóvását jelentheti, ha időben érkezik a segítség. Erre kínálnak megoldást non-stop elérhetőséggel és minősített szakemberekkel az asszisztencia szolgáltatások, amelyek akár közműszolgáltatókon keresztül is igénybe vehetők.

A mesteremberek hiányából és nehéz elérhetőségéből fakadóan számos esetben problémát okoz az olyan otthoni vészhelyzetek elhárítása, mint a csőtörés vagy a csatornadugulás. Ezekben az esetekben a garancia, a kiszámítható költségek és a gyors segítség adnak biztonságot.

A gépjárművek esetében jól ismert asszisztencia biztosítások ma már lakásokra vonatkozóan is elérhetőek professzionális megoldást kínálva a nehézségekre. „Az ilyen típusú szolgáltatások egyfajta megelőzést jelentenek az igénybevevők számára.Magyarországon a lakosság 15%-a rendelkezik lakás asszisztencia biztosítással, ami azt jelzi, hogy többségében még az utólagos megoldáskeresés a jellemző.” – jegyezte meg Kalmár László, az Europ Assistance ügyvezető igazgatója.

Otthonunkban olyan veszélyhelyzetek is adódhatnak (pl. betört ablaküveg, elektromos zárlat), amelyekkel - ha nem kezeljük szakszerűen és időben - egészségünket, testi épségünket is kockáztathatjuk, ezért rendkívül fontos az azonnali és szakszerű beavatkozás. Ezek olyan elkerülhetetlen balesetek, melyeknél gyors, kényelmes, megfizethető javítási munkálatokra van szükség.  „Az asszisztencia garanciális munkát, minőségileg ellenőrzött szakembergárdát, a kár meghatározott értékhatáráig pedig költségmentességet szavatol. Mivel a gáz jelen van az otthonokban, problémaforrást jelenthet a lakóknak. A Tigáz felismerte, hogy egy gázszolgáltatónak ilyen esetekben is segítenie kell az embereknek, ezért közösen életre hívtuk az 1000mester csomagot, hiszen fontos a szolgáltatás kényelmes és biztonságos igénybevétele.”- nyilatkozta Kalmár László.

Asszisztencia tippek:

1.    Amíg kiérkezik a szerelő, árammal kapcsolatos vészhelyzet esetében keressük meg a főkapcsolót, automatákat, villanyórát, és áramtalanítsuk a rendszert, vizes-, gázblokknál zárjuk el a főelzárót, fűtésnél pedig a radiátorszelepeket!

2.    A készülékek sérülésének mértékétől függően kerítsük el az adott területet a balesetek elkerülése végett!

3.    Gázkészülékek esetén figyeljünk a kötelező időszakos átvizsgálásra, mert a nem megfelelően karbantartott készülékekre nem érvényes a szolgáltatás. Ezen felül a lefolyók időszakos karbantartása / tisztítása is ajánlott, valamint az elektromos berendezések évenkénti egyszeri felülvizsgálata.

4.    Mindig győződjünk meg a kiérkező szakember személyazonosságáról, ebben segítségünkre van a cég logójával ellátott egyenruha, munkalap, valamint a szerelő igazolványa.

További információ kérhető

Száraz Gábor, szóvivő, E-mail: szaraz.gabor@tigaz.hu, Tel.: +36/30/471-2672

 

A sajtóközlemény letölthető formában (.doc)

  • Sajtokozlemeny_Mar_a_Tigazon_keresztul_is_megovhatja_otthonat_20140702.docx Letöltés