Belépési adatok

*
*
*
*

 

*
*

« Vissza a főoldalra

2014-01-21

MagyarBrands-díjas a Tigáz

MagyarBrands-díjas lett a Tigáz Zrt. a Superbrands Magyarország által negyedszer meghirdetett pályázat üzleti márka kategóriájában.

MagyarBrands elismerést kapott, és a TOP100 magyar üzleti márka között végzett a Tigáz Zrt. a Superbrands Magyarország pályázatán, melynek keretében a zsűri hét szakmai szempont alapján vette górcső alá a pályázókat. A döntést objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás), a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás), valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség) alapján hozták meg.

A hazai fogyasztók márkatudatosságáról a Kaposvári Egyetem Marketing és Kereskedelem Tanszéke készített felmérést, mely szerint a hazai fogyasztók fizetőképes 25 százaléka erősen márkatudatos, és vonzódik a magyar márkákhoz. E csoport számára, mely nemcsak egészségtudatos, de a fenntartható életmódot preferálja, összekapcsolódik a termék hazai származása, a minőség, a környezettudatos, etikus magatartás és a felelősségtudat.

A MagyarBrands programot 2010-ben hívta életre a Superbrands Magyarország zsűrije és vezetői, mert egyre nagyobb szükségét érezték, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak. A program célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, melyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkon kívül is.

További információ kérhető

Száraz Gábor, szóvivő, E-mail: szaraz.gabor@tigaz.hu, Tel.: +36/30/471-2672

 

A sajtóközlemény letölthető formában (.doc)

  • Sajtokozlemeny_MagyarBrands-dijas_a_Tigaz_140121.docx Letöltés